COȘMARUL PARCĂRILOR CU FISE DE LA OTOPENI

Parcarea de la Aeroportul Otopeni, o „mașină de bani” lăsată în paragină…

Parcarea de la Aeroport, o mașină de bani lăsată în paragină




În anul 2018, parcarea din Aeroportul Internațional Henri Coandă din Otopeni, principala poartă aeriană a României, arată jalnic. Compania Națională Aeroporturi București (CNAB) anunță că modernizarea este condiționată de Programul strategic de dezvoltare a infrastructurii aeroportuare și de construcția Magistralei 6 de metrou.

Chiar dacă CNAB câştigă milioane euro anual din această activitate, bani suficienţi pentru construirea unui tunel sau a unei pasarele, în următorii ani nu se investeşte niciun leu în modernizarea parcărilor. Rareş Măcinică este CEO-ul unei mari companii de logistică, aşa că zboară des atât în ţară, cât şi în străinătate. Starea parcărilor de la aeroportul din Bucureşti l-a pus de multe ori în situaţii penibile. „După ce las maşina, trebuie să parcurg între 500-1.000 metri pe jos până traversez toate parcările. Dacă ai ghinion să plouă, să ningă, să bată crivăţul, este foarte complicat. Automatele de plată nu au opţiune de card. Dacă parcarea te costă 80 lei, ai o bancnotă 50 şi trei de 10 lei, iar automatul refuză bancnotă de 50 de lei, ghici ce? Trebuie să te duci înapoi în aeorport, să scoţi cash şi să te întorci la automat. Mai mult, nu toate parcările au automate de plată, nu se alimentează cu fise automatele. Se afişează locuri libere, când ajungi nu sunt de fapt jetoane. Dacă ai şi două maşini în spate, trebuie să ieşi din maşină, să le explici de ce trebuie să dea înapoi să poţi să ieşi“, ne-a spus Rareş Măcinică.

Citește articolul complet pe www.capital.ro/parcarea-de-la-aeroporto-masina-de-bani-lasata-in-paragina.html

Sursa: Capital.ro

*Articol preluat parțial în acord cu termenii agreaţi de către Clubul Român de Presă.

ADAUGA COMENTARIU (autentificare cu contul de Facebook)