Tarom lansează în septembrie aplicația care va trimite pasagerilor un chestionar privind calitatea serviciilor, la maximum 10 minute după aterizare.

EXCLUSIV Tarom lansează în septembrie aplicația care va trimite pasagerilor mesaje la maximum 10 minute după aterizare. Soluția va fi furnizată de Telekom




Conform Profit.ro, operatorul aerian Tarom va pune în funcțiune, la finele lunii septembrie, sistemul IT prin care va trimite fiecărui pasager, la maximum 10 minute după aterizarea la destinație, un mesaj text (SMS, e-mail) în care acesta va fi întrebat cum i s-au părut serviciile furnizate în timpul zborului și dacă are eventuale reclamații de formulat. De asemenea, soluția va permite introducerea datelor referitoare la neregularitățile survenite în transportul bagajelor (întârziate, lipsă sau deteriorate).

Sistemul, care va include și o componentă de call center, localizat în București, va fi implementat de Telekom România pentru 1,735 milioane de euro.

“Estimăm că până la sfârsitul lunii septembrie sistemul IT va fi funcțional. Componenta de infrastructură a fost deja instalată, iar faza de analiză de business a proiectului a fost finalizată. În perioada aceasta se desfășoară activitățile de instalare, dezvoltare și customizare a aplicației de CRM și Campanii de Marketing”, a comunicat Tarom.

Citește articolul complet pe www.profit.ro/stiri/exclusiv-tarom-lanseaza-in-septembrie-aplicatia-care-va-trimite-pasagerilor-mesaje-la-maximum-10-minute-dupa-aterizare-solutia-va-fi-furnizata-de-telekom-18294664

Sursa: Profit.ro

*Articol preluat parțial în acord cu termenii agreaţi de către Clubul Român de Presă.

 

ADAUGA COMENTARIU (autentificare cu contul de Facebook)