Un avion s-a răsturnat în plin câmp la Salcea după o aterizare forțată

Un avion privat de mici dimensiuni, al unui afacerist din Campulung Moldovenesc, a aterizat fortat in plin camp

Un avion privat de mici dimensiuni, al unui afacerist din Campulung Moldovenesc, a aterizat fortat in plin camp, la Salcea, dupa ce a fost luat de vant. Pilotul, un barbat de 51 de ani, decolase de la Aeroclubul de la Salcea si efectua singur un zbor de agrement. La un moment dat, in timpul zborului, motorul avionului s-a oprit. Pilotul, pe nume Costan Ovidiu, a vrut sa aterizeze insa nu a putut din cauza curentilor de aer foarte puternici.

A luat legatura cu turnul de control al Aeroportului Suceava si a fost dirijat de acolo. In cele din urma a aterizat fortat in plin camp. La aterizare,roata din fata a avionului s-a rupt si avionul s-a rasturnat pe cupola, cu rotile in sus. Din fericire, pilotul nu a fost grav ranit si nu a necesitat ingrijiri medicale. Pilotul a iesit singur din avion, iar un cioban aflat in zona cu oile la pascut a sunat la 112.

Pilotul are o experienta de 2 ani de zile si este pasionat de zbor. El spune ca inainte de decolare a facut o verificare tehnica a aparatului si ca acesta era in regula si ca este posibil sa fi aparut o defectiune la motor dupa ce a alimentat cu combustibil.

Asta daca in combustibil erau impuritati (vezi video declaratie pilot). Politistii au luat probe de la fata locului si urmeaza ca cercetarile sa fie facute impreuna cu specialisti in aviatie pentru a se depista daca a fost vorba despre o defectiune, asa cum sustine pilotul. Avionul nu va fi ridicat de la fata locului decat dupa afectuarea acestei expertize tehnice. Oricum, pilotul va trebui sa dea bani buni pe reparatii, aparatul de zbor fiind avariat serios.

Sursă: http://www.informatiata.ro/stire/Accident-aviatic-la-Salcea-un-avion-s-a-rasturnat-in-plin-camp-dupa-o-aterizare-fortata-VIDEO/4112#ixzz2ZUwU3ebU

 

ADAUGA COMENTARIU (autentificare cu contul de Facebook)

Un Comentariu la "Un avion s-a răsturnat în plin câmp la Salcea după o aterizare forțată"

  1. Ragip   11 noiembrie 2015 at 5:22 AM

    aoleks a comentat: hai ca deja o dati in abusrd!1. pe wolfram e prezentata vremea pe parcursul zilei, nu numai la o anumita ora. ziua incepe si se termina la 12 noaptea, deci undeva in intervalul ala au fost intr-adevar -2 grade. insa acolo scrie si un 8. si e trecuta si o medie de 3. de ce citesti doar ce vrei tu?2. uiti (sau poate nu ai stiut niciodata, impreuna cu restul carcotasilor de pe-aici) ca orice avion are sisteme de degivrare! sistemele alea nu se folosesc doar in timpul zborului (apropo, in timpul zborului la 11000m si ~900km/h acele sisteme sunt eficiente), ci si in timpul rularii catre pista de decolare, de exemplu. pana la urma, daca acele sisteme sunt destul de puternice incat sa previna inghetul avionului la temperaturi de -45/-75 grade in timpul zborului, de ce n-ar functiona si pe aeroport, unde temperatura e vreo 5 grade peste 0 (in aceea zi la acea ora)?3. mai du-te in pesti cu somesu tau. adica troposfera care contine 99% din vaporii de apa din atmosfera si care are o temperatura de minus zeci de grade nu afecteaza avionul, (care zboara mare parte in troposfera, in afara de aterizare/decolare) dar vantul pe un aeroport in apropierea somesului, unde temperatura este 5 grade celsius da?degivrarea se face in conditii meteo extreme ca sa asigure o decolare sigura pentru o perioada scurta de timp, pana se scurge lichidul acela de pe suprafetele de control.

Leave a Reply

Your email address will not be published.